-- Saturday, September 30, 2006 --

Algas ajujaht põtradele*... ja töötutele**.


Photo @ - BC -


Lilled vanalinnas

---------------

Üle pika aja üks nädalavahetus linnas.. kohe ei oskagi nagu midagi teha.. magasin pikalt, lugesin eilseid ja tänaseid uudiseid.. siis ajas kõht mind välja.. sööma.. aga kuna mu lemmik koht 5+ on nädalvahetustel kinni, siis ei läinud mul söögikoha valikuga kuigi hästi.. aga noh nälg sai kustutatud..

edasi suundusin linna.. et võiks veidi vaikselt ja rahulikult vanalinnas ringi konnata.. istusin Matilda kohvikus.. teate, seal on super head koogid ja kohv.. (ma olen hakanud viimasel ajal kohvi jooma.. ei tea kas hakkan vanaks jääma?)

lugesin seal rahus lehti ja lasin hetkel end kanda.. kolmes-neljas keeles (kindlasti olid seal prantslased, sakaslased, inglased aga keegi vist veel.. ei saanud täpselt aru) võõramaalased ümber vestlemas ja samuti aega maha võtmas.. seal on tõesti mõnus.. see on koht kust mind ikka võib leida, kui ma vanalinna satun.

tagasiteel jäi Savisaar taas oma valestipargitud masinaga ette (see on tal teine kord wrongparking.blogspot.com blogis esindatud saada).. no ei oska ikka see 'suur rahva juht' ühestki eeskirjast kinni pidada..

lippasin veel Apollo raamatupoest läbi, et mõnda ajakirja sirvida, seal aga sattusin taas fotonduse teemale ning otsustasin endale selle kolmjala ikkagi siis PhotoPointist ära osta.. nüüd olen ma ka kolme jalaga maa peal ;)

---------------

* - EPL: Homme algab põtrade ajujahi aeg
** - EPL: Võrumaa otsib oma viimaseid töötuid
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................