-- Tuesday, September 26, 2006 --

Fotojaht presidendi peale


Photo @ - BC -


Laupäevasel kontserdil Tammsaare pargis, kui Ilves lavale tuli.
PS. vabandan kehva kvaliteedi pärast.


----------------

Puhkus kuluks küll juba marjaks ära.. ma olen ikka tugevalt päikese inimene.. siis kui päikest on.. on mul ka energiat ja jõudu.. ja nii kui ta ära kaob.. olen kohe energiast tühi kah..

peaks ikka lõunamaale elama kolima ;) :P

----------------

parempoolsed poliitikud ei saa kah ikka koostööd teha.. nii kui se presidendi valimised läbi said hakkasid nad kõik sekeskis oma eesmärkide eest võitlema.. mitte ei hoidnud kokku..

nagu ma ka varem olen öelnud.. Eesti pole üle kahe suure ja tugeva erakonna vaja.. on vasakpoolsed ja parempoolsed ja asi mutt.. nüüd nad hakkavad siin taas tõmblema ja tuelmuseks on see mis tavaliselt.. KeRa ülbab üle maa..
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................