-- Wednesday, October 18, 2006 --

13. Reede. Lahutus. Surm.


Photo @ - BC -


Vanas stiilis reisimine vanas stiilis masinaga :)

----------------

Käisin eile üle ei tea kui pika aja Draamas. Anni head sõbrad ajasid piletid välja. Teemaks nagu ikka 'santabarbara' ehk siis ELU - abielu ja armastus ja vihkamine ja petmine ja tagasi tegemine ja hiljem ka ema surm jnejnejne.. lühidalt on see klassiklaine naistekas.. ja kuna ma pole kunagi selle temaatika/kirjanduse suur austaja olnud, siis ka seekord ei avaldanud see suurt muljet.. kõige rohkem pakkuski ehk emotsionaalset muljet Taavi Teplenkov'i mängitud ema roll :)

----------------

Aga eelmisel reedel kui oli reede ja 13. tundsin ma ka ise seda.. nimelt mu tormilind pani segast.. kaotas ära mõlemad mu accoundid koos kõigi mailidega, aga õnneks on mul dubleerivad mailid alati serverites alles. :D nii et kaotus polnud suur.. ajakulu vaid.. üks hea asi kah.. sain ühe setingu paremini tööle.. vähemalt ma loodan seda ;)
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................