-- Wednesday, October 25, 2006 --

Jaht mägrale.. Saaremaal!


Photo @ - BC -


Ämblik hommikueinet ootamas

--------------------

ETV: Eesti Loodusmuuseumis avati fotonäitus "Veretu jaht"
Eesti Loodusloomuuseumis avati fotonäitus "Veretu jaht", mis koosneb kolmeks päevaks Saaremaa metsadesse saadetud loodusfotograafide parimatest töödest. "Veretu jaht" toimus sel aastal üheksandat korda ning seekord oli jahiloomaks mäger.

Kuna paljudel ei õnnestunud aga mäkra näha, on üles pandud pildid ka teistest loomadest, lindudest, putukates ja maastikest.

Parimaks mägrafotoks tunnistati fotograaf Jüri Pere pilt. Pere tunnistas, et nägi mäkra esimest korda. "Ma olen küllaltki vana mees ja polnud varem mäkra metsas näinud. See oli mul esimest korda," rääkis ta. "Käisin kaks hommikut ja õhtut ühe koha peal."

Lootust mäkra pildi peale saada oli Saaremaal kõige suurem, kuna mäger on arvukaim just sealsetes metsades.

Žürii hindas kõrgelt ka Ingmar Muusikuse tehtud mägrafotot. See pilt jäeti aga auhinnast ilma, sest oli tehtud juba pärast fotovõistluse lõppemist.

"Kui ma olin passinud terve õhtu seda mäkra, siis vana mäger hüppas urust välja ja jooksis minema ja ma läksin kõndima nende urgude juurde," kirjeldas Muusikus pildiotsinguid. "Siis ühel hetkel vaatan, et jalg ees tahavad kaks mägrapoega, sellised nii suured, urust välja tulla. Käivad seal edasi-tagasi. Üks pistis korraks pea välja ja ma sain teda pildistada."

Näitus Eesti Loodusmuuseumis Tallinna vanalinnas jääb avatuks 19. novembrini.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................