-- Wednesday, January 03, 2007 --

Kas see on ikka Savisaar kes kuulutab blogi usku!?


Pärast seda, kui ma olin oma blogis vastavatud savisaar.blogspot.com lehele viidanud ja selle loomise ning tõenäolise sihtgrupi kokkusobimises kahelnud, võttis tolle blogi omanik (sm. Savisaar?) nõuks mu usku Eesti penskaritesse tõstma hakata.

Tean, et ka 70-aastased inimesed surfavad Eestimaal internetis nagu kalad vees ja mõni neist kasutab PhotoShopi paremini kui 99% ülejäänud eestlastest ning mõnega neist üle MSNi või Skype suhelda on täiesti iseenesest mõista - aga tean ka seda, et need on pigem erandid, mis kinnitavad reeglit, mitte aga valdav enamus.

Samuti tean, et olen tänulik meie esivanematele tehtud tegude eest, aga kõigele vaatamata tulevik ei peitu minevikus vaid ikka noortes. Seega penskarite ülistamist ja nendele rohkem tähelepanu pööramist, kui noortele lastega peredele on selge tagurlus.

Aga nagu Sirje siin enda sissekandes kirjutab:
Mina sain veateate, nagu oleks ma saatnud emaili Kesknoorte aseesimehele Siret Kotkale, aga kuna tema serveriga on mingid jamad, siis ei saa ta kahjuks emaili kätte. Ühesõnaga, Edgari blogi kommid lähevad Siretile? Siret ei ole ju Edgari sekretär? Kas Siret on Edgari ihublogija? Igatahes mingi värk neil on. Tekib küsimus, et kes ikka neid filme vaatab ja raamatuid loeb, mis seal blogis kirjas on? Või teevad nad seda kahekesi, kaminavalgel, käest kinni hoides?
nii said kinnitust mu esimeses sissekandes kirjutatud lause mõte, et ei usu ma seda Savisaare blogi värki - igaüks võib suvalise nimega blogi endale teha ja keegi ei kinnita, et see just SEE isik on.

PS. Samas kunagi on Postimees õli juba tulle valanud.. no ju siis ikka kehtib reegel: kus suitsu seal tuld.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................