-- Saturday, March 08, 2008 --

Viimase aja trendid social networks'ides. feb 2008


Photo @ blog.compete.com


Mõned aastad tagasi oli maarjamaal hitsõnaks Orkut, ja alles see oli, kui Facebook tormitulena üle Eestimaa sõitis. Myspace pole siin kandis väga in. Seda on ta rohkem lombi taga. Ka MyYearbook, Bebo, Twitter, hi5 ja paljud muud pole väga moodi läinud. Aga uutest tulijatest on nüüd kõigil võimalik end siduda selliste nishi toodetega:
Niche markets are still attractive in terms of Social networking: Cafemom (a social network geared towards mothers), Linkedin (a networking site for professionals) and Fubar (“the first online bar”) all grew by 5X or more from February 2007 through February 2008. Fubar, in fact, exploded into the top 20 networks from relative obscurity one year ago.
Eriti võib praegu tähelepanu pöörata aga Fubar'i peale. Viimasel ajal on selle kasv olnud mitte kordades või kümnetes kordades vaid suisa plahvatuslikult 32 000 KORDA!
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................