-- Tuesday, August 03, 2004 --

niisiis.. esimene sissekanne..


kunagi sai miskit päevikut kirjalikult peetud.. st.. asi sai alguse sellest et vanemad (eriti aga isa) hakkas juba minu sünnist saati minu kohta ülestähendusi tegema.. kõige kohta mis ma siis tegin..
ja suuremaks saades.. hakkasin siis sinna ka ise juba sissekandeid tegema.. :D
nüüd kus ma tallinnasse ülikooli (TTÜ) tulin..siis jäivad need kodu (jõgevale) maha.. ja nii see asi soiku on jäänud.. juba oma mitu aastat.. varsti pea et 10.aastat (krt kuidas aeg lendab..)
aa siin hea võimalus taas ülestähendusi tegema hakata.. :D

niisiis.. algus on tehtud.. eks näis mis edasi sünnib.. ;)
BC at /
1 Comments:
Blogger Indrek said...

mis mis.. vihjad mu alalõuale või.. :P..
või siis naeratusele..:D
või hoopis sootuks.. diplomaatide koolile.. :o

04 August, 2004 15:51  

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................