-- Tuesday, March 15, 2005 --

paar vaba päeva ja päikesepaiste..


mõnus on olla kui kiire on möödas.. :D
kaks päeva nüüd siin nädala alguses saan lihtsalt olla ja päikselisi ilmu nautida.. linnapeal kolada ja sõpradele tuttavatele rohkem aega pühendada..

eile mõtlesin et lähen niisama linnapeale laiama.. aga hetk enne väljumist sai just msn'i teel Erli'ga kokku lepitud et kuna ta peab ka linna minema filmima siis ma võin neid sinna vabalt viia.. ja ühtlasi läks see edasi nii et alguses sööma ja siis Erli filmima ja ma koos Sassuga (peatselt 4-aastane ristitütar mul) kaupsi lastenurka mängima.. muidugi olin ma suutnud veel ka Mariliisiga kohtumise kokku leppida (kuna see aeg tundus kõikse sobivam..) nii siis oligi et istusime kolmakesi kaupsi lastenurgas ja vatrasime Mariliisiga juttu ning Sassu aga mängis.. :D

õhta polnud aga veel läbi.. :).. Erlil oli ju see filmikursuse loeng ka eile.. niisiis ma sain Sassuga terve hilisõhtase aja ka koos olla.. :D vaatasime taas 'Buratiino' telesaate videot.. ja pärast tegime mõned väikesed arvutimängud netis.. :D

ja siis kui Erli kodo sai.. põrutasin ise kohe Monsale külla.. oli teine omale uue Maci ostnud (muideks lapse nimi samuti Mac.. naersime et nüüd tal kaks last kodo).. :D säras teine nagu ladvaõun selle kõrval.. :D

uhh.. et niipalju siis minu niisama olemisest.. :P aga ise olen tegelt ilgelt rahul.. :D täna on vist veidi vaiksem päev.. :P praik põrutame Erli ja Sassuga Prismasse shoppama.. :D
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................