-- Thursday, March 03, 2005 --

tähtis päev??: TV ja kullast munad..


täna nägin ma telekat.. täitsa päris oli.. mängis ja puha.. pilt ja hääl kõik oli olemas.. vaatasin siis verka juures teda nagu koopaelanik virmalisi.. (endal mul ju sellist riistapuud enda pesas pole) miskid inimesed seal istusid ühed plaksutasid ja teised sädistasid ning vaatasin lühifilme (pärast selgus et olla reklaamid olnud) andsivad neile punkte, mõnda kiitsivad taevani ja teist jälle tegid maha..

ja siis vahepeal tuli palju reklaame jutti.. aa nendest ei rääkind küll keegi midagi ega andnud punkte.. ma siis ise kirjutasin paberile punktid ja iga reklaami lõpus tõstsin ja rääkisin juttu juurde.. verka plaksutas.. :P.. aa mõnest ei saanud ma aru.. kus reklaam algas ja teine lõppes..

ahjaa.. seal need sädistajad olid vahvad.. üks miski plont pliks.. oli nii nagu ehatäht säramas et saab teleka-purgis pulli teha.. ning ütles iga asja peale 'mina ei tea'.. ning siis miski prillidega ja poolkiilakas.. oli vist priimägi.. sädistas vanemapoolse kõrvitsa või oli see arbuusi-nimelise naisterahvaga nagu kaks turumutti ja punkte andsivad nad ka täpselt ühte moodu..

ja lõpuks saigi see reklaam kõikse rohkem punkte kus selle vanemapoolse naisterahva mees sees mängis.. korruptsioon ma ütlen.. mulle meeldis küll see teiseks jäänud pilukate oma.. :D

ahjaa.. keegi mainis et täna olla kuskil kullast mune jagatud.. krt.. miks mina kõige olulisematest asjadest viimasenda tead saan.. kindlasti nüüdseks on nad juba kõik otsas.. ja ma ei saanudki.. :(

http://eral.vertical.ee/index.php
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................