-- Wednesday, March 09, 2005 --

uskumatu aga tõsi.. (ehk jälgi kuidas liigub 2päevane pakk DHL'ga)


sain omiku tuttavalt/kliendilt järgmise kirja:
Tere
tõenäoliselt jälgivad juba paljud suure huviga alljärgneva loo
sündmusi.

Tellis kunagi üks tarnija minule ühe väga tähtsa kauba DHL`ga Saksamaalt. Kuna tegemist on ekspress teenusega, siis tavaliselt võtab kauba kohalejõudmine Saksamaalt aega 2-3 päeva, kuid käesoleva saadetisega on asi väga metsa kiskunud. Samas tuleks DHL`i meeskonnale viis punkti ja värvipliiatsid anda, kuna nad ikke üritavad edasi liikuda ja ei kutsu pakki tagasi.

Mõtlesin ka selle peale, et kudas asja huvitavamaks teha ning pakun välja sellise asja - igaüks, kes sai käesoleva kirja, võib teha enda pakkumise paki liikumise kohta hommikul ja õhtul ning edastada see minule. Täpsematele auhinnad !!!

Et millest üldse jutt?

Ava internetis lehekülg http://www.dhl.ee ja vasakul lahtrisse kus on kirjutatud
saadetise jälgimine - kirjuta number 5557863426
Ta natukene mõtleb ja siis näitab paki liikumist, sealt ka saad
hiljem kontrollida, et kas olid enda pakkumisega õigel teel või mitte.


lisan siia omalt poolt juurde praeguse teekonna sellel 2päevasel pakil, mis on siis järgmine:

Märts 01, 2005
kell 19:16
Dortmund - Germany
Saadetis vastu võetud
(minu komm: kõik on ülimalt roosiline ja tarnija on töötanud kiirelt selle nimel et pakk õigel ajal teele panna.. )

Märts 01, 2005
kell 19:34
Dortmund - Germany
Lähteriigist väljumisel
(minu komm: sakslased on tõesti kiired.. aga.. ??!!)

Märts 02, 2005
kell 02:26
East Midlands - UK
Saadetis vales DHL keskuses. Edasi saadetud õigesse sihtkohta
(minu komm: .. aga kuidas see pakk küll siia nüüd sattus.. ?.. Estonia East Midlands ??!! kas tõesti nad loevad nii valest..??!!)

Märts 04, 2005
kell 04:02
East Midlands - UK
Saadetis vales DHL keskuses. Edasi saadetud õigesse sihtkohta
(minu komm: kaks päeva ja poolteist tunndi edasi.. seis endine.. keegi vist võttis kauba uuesti sisse..?.topelt töö või midagi.. MIKS TA KRT KAKS päeva seal passis.. ??!! aaaa.. kolmapäev on kalendris ju märgitud kui 'KADUNELJAPÄEV' mes inglased peavad sellest siis päriselt ka kinni.. ??!!)

Märts 04, 2005
kell 06:36
East Midlands - UK
Saadetis ootel
(minu komm: kaks ja pool tundi edasi.. mes asja ta krt ootab oli ju kirjas et KIIRE ON.. !!!)

Märts 06, 2005
kell 22:02
ICN - Gateway - Korea, Republic Of !!!!!!!!!
Saabunud DHLi keskusesse ICN - Gateway - Korea, Republic Of
(minu komm: WHATTTT!!!!!!!!!!!!!!!!)

Märts 06, 2005
kell 22:02
ICN - Gateway - Korea, Republic Of
Tolliprotseduurid ICN - Gateway - Korea, Republic Of
(minu komm: vähemalt võeti kohe käiku või mis.. )

Märts 07, 2005
kell 13:37
ICN - Gateway - Korea, Republic Of
Saabunud DHLi keskusesse ICN - Gateway - Korea, Republic Of
(minu komm: mis asja.. uuest samas kohas kus eile.. ??!!)

Märts 07, 2005
kell 13:37
ICN - Gateway - Korea, Republic Of
Tolliprotseduurid lõpetatud ICN - Gateway - Korea, Republic Of
(minu komm: paistab et saab liikuma..huhh..)

Märts 08, 2005
kell 21:19
ICN - Gateway - Korea, Republic Of
Väljus DHLi keskusest - ICN - Gateway - Korea, Republic Of
(minu komm: no võttis ikka aega et KIIRE pakk ajama paneks taas.. !!! loodame et sai nüüd õige suuna sisse.. )

Märts 09, 2005
kell 00:46
Hong Kong - Hub - Hong Kong !!!!
Saabunud DHLi keskusesse Hong Kong - Hub - Hong Kong
(minu komm: ghrhghrhg !!!!)

Märts 09, 2005
kell 01:05
Hong Kong - Hub - Hong Kong
Tolliprotseduurid lõpetatud Hong Kong - Hub - Hong Kong
(minu komm: vähemalt seal käis neil küll asi käbents.. normaalne.. peakski hakkama asju läbi Hong Kongi hoopis saatma.. mitte Inglismaa.. )

Märts 09, 2005
kell 03:16
Hong Kong - Hub - Hong Kong
Väljus DHLi keskusest - Hong Kong - Hub - Hong Kong
(minu komm: töö kiire ja korralik.. ??!!! või kuhu ta nüüd siis põrutab.. enam pole isegi enam vihane nende peale.. vaid suisa nagu seiklus.. 80 tunniga ümber maakera ??!!! seda enam ei saavuta. .mis järgmine on.. 80 päevaga ??!!.. no siis saab mul mitu kuud veel põnev olema.. :P)

un-fck-believable... isn't ???!!!

PS. varasem kogemus DHL'ga mu enda nahal on kirjeldatud siin kui 'tänu' DHL'le jäi Balti kilt Unesco nimistust välja..
http://voyag.blogspot.com/2005/02/dhl-we-never-keep-our-promises.html
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................