-- Wednesday, August 10, 2005 --

Schluss räägib 'Kochtumisest' ja teised blogimisest


seda tasub lugeda :)

siia lisaks kirjutised veel osalt samal teemal: blogida või mitte blogida või vahest suisa moblogida ;)
alustas vx, jätkas meduus ja elo lisas veel oma mõtteid priit ja pets
igaühel neist oma arvamus.

aga selge see et kui inimene midagi teha tahab siis ta seda ka teeb. samas miski pole igavene, nii samuti seda pole ka blogimine, ainult antud ajahetkel on ta siin ja olemas ning nii mõnigi seda teeb ning kasutab ja narr oleks väita: 'ma olen teistest parem kuna ma seda ei tee', samas ei saa väita: 'ma olen teistest parem kuna ma seda teen'.

pigem on küsimus selles kas inimene on harjunud oma mõtteid avalikustama või neid sahtli põhja kirjutama. ja kui sa oma mõtte välja hõikad, siis ole ka valmis et sellele reageeritakse.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................