-- Thursday, November 24, 2005 --

Minu lemmikpildid Flickrist.. ja inimestest lihtsalt..


Photo @ Flickr


Siin üks leht pilte, mis ma olen endal üles märkind flickri kasutajanime all kui 'My Favorites'. Seal on tõesti häid fotograafe ja fotosid, vahest mõni on tõesti üksik leid ja õnnestunud pilt, aga mõni teeb kunsti igas pildis.

---------------------------

Eelmisel nädalal pöördus minu poole msn'i kaudu Kohvikratt, keda ma olen varem tähele pannud kui Pilleriini blogi kommenteerijana/külastajana. Ta tundis huvi ühe minu pildi vastu, mille ma oma algajate teadmistega ja oskustega teinud olin, kuid tõele au andes, mis sellelegi vaatamata kaunis OK välja oli tulnud.

Täna teeb Kratt sel teemal vedi ka juttu oma blogis. Ja tnx talle, see on kiitus mulle ja mu oskustele :D
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................