-- Friday, November 11, 2005 --

Reklaamid, reklaamid ja telenarkomaanid võõrutusravil


oh jah.. seda juttu on mul endalgi tulnud mitmele oma tuttavale rääkida.. Teller pajatas kah täna sel teemal..
Mul ei ole telekat ja ma ei kuula raadiot, aga iga kord kui ma külas olen ja telekas käib, siis jälgin seda silmanurgast. Nagu võõrutusravil olev narkar vms. ;)
ja tema jutu all olevas kommis pajatab Jaanus just seda mõtet mis mul hommikul tuli.. MIKS EI OLE SAKUL SEDA REKLAAMI KODUKAL.. oleks ju normaalne ja see ei maksa mitte midagi või siis üüratult vähe.. pealegi ei ole SAKU'l isegi oma üli-tuli-uut-ja-vinget õllet KULD (mis muide maiceb täitsa bro'lt) kodukal tootekirjelduse all.. viimane news seal on vaid miski Saku Blond..
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................