-- Friday, November 04, 2005 --

Shall We Dance Flamenco?


Mulle see INDIA KATHAK & HISPAANIA FLAMENCO meeldis, mida me eile koos Elo (kes selle idee üldse välja käis) ja Leeloga Estonia kontsertsaalis vaatamas käisime. Eriti just see flamenco pool. Mulle selline asi läheb kohe kõvasti peale. Osalt vist ka juba sellepärast, et Hispaania teema mulle üldse hingelähedane nii sealse looduse kui inimeste pärast.

Ka sel korral olid kohal oma ala spetsid (vähemalt tundus nii minu silmadele). Eriti vinge elamuse pakkusid just Ana Garcka (flamenco), Felipe Gonzilez Escinez (flamenco). Taas tekkis soov minna tagasi Hispaaniasse, kus ma juba nii mitu aastat käinud pole ja näiteks kuskil kohalikus kõrtsis/baaris kogeda autentset flamencot mis sünnib just seal, just siis, just nendel hetkedel.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................