-- Friday, November 04, 2005 --

WWW eesti moodi


Wiruta, Wassi ja Warasta, siis oled Tegija, Tegija!
(ajendatud laulust: 'ma olen tegija, tegija. miks mind ei märgata, märgata')

prsse, ma ei või rsk. hakkan ka 'tegijaks' ja juba tänapäev panen mõned kümned millid taskusse. ikka riigi ja maksumaksja raha, need ju sitad ei kobise kah kui nende endi silme all midagi tehakse. väetid hädavaresed ja mõttetud eestlased nagu nad on. neil pole pappi vajagi, las liigutavad oma leemekulpi soovees ja olla õnnelikud. ja kes kobiseb selle laseme kas vasta taevast, notime lihtsalt maha või siis kui on veidi kõvem mees, topime suu paarikümne või saja tuhandega kinni ja asi mutt.

-------------------------------------------
sama teema viisakas votmis:
ÄP: Viruta, varasta ja peta, siis oled Tegija (ÄP parooliga lehekülg)

ja mu enda varasemad mõtted samal teemal:
LHV e. Lubame Hindamatult Varastada
Olen uhke??? Et olen eestlane... (Leia kasvõi üks erinevus)

-------------------------------------------

EDIT: krt ma olen idealist ikka küll rsk, uskumatu aga siiski tõsi.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................