-- Thursday, January 26, 2006 --

küsimustik blogimise kohta


kohvikratt siin tõi välja, et miks mitte teised blogijad ka vastata nendele küsimustele omas blogis, mis ta leidnud oli. ma siis võtsin vaevaks seda teha.. kuna nagu 1000 postitust sai just täis, siis nagu on millele tagasi vaadata.

ja edastades kohvikratti soovi: Palun vasta sina ka oma blogis nendele küsimustele:)


1. Kuidas ja miks sa alustasid?
lugesin Ingridi blogi ja tema oma oli ka just blogger.com keskkonnas, ning hakkasin uurima kuda ta seda seal teinud on ja kuda seda üldse tehakse. nii saigi see mul siis alguse.. lihtsalt suurest huvist..

2. Kas see on sinu jaoks muutunud ja kas oled leidnud mingit uutmoodi identiteeti?

muutunud on kindlasti.. asjad ja inimesed ikka muutuvad aja jooksul.. identiteeti ta muutnud pole..ega uut juurde tekitanud.. kõik mis siin on on olnud ka varem mul olemas.. nii need kasutajanimed kui kõnepruuk kui seisukohad ja mõtted..

3. Mis on kõige parem, kõige halvem blogimise juures?

kõige parem ehk see et on hea ja kindel koht kust ma leian üles teemad ja mõtted mis olulised on olnud, kui neid hiljem taas vaja läeb.. ja muidugi see et saan sõbrade ja tuttavatega (olenemata kus maailmaotsas nad parasjagu on) omi muljeid jagada.. ilma et peaks kedagi kellelegi eelistama, sest ühtemoodi lähedased on nad mulle kõik..

halvim.. mhmm.. kui see tuleb küll siis ütlen..

4. Kas oled tahtlikult anonüümne või annad ennast lihtsalt ära?

no minu anonüümsus on väga vähe anonüümsusega seotud.. pole väga kunagi varjanud kes ma olen ja need nimed mida siin kasutan olen kasutanud juba aegade algusest peale (loe: sellest ajast kui internetiga tutvust tegin). ja ikka viitavad mu jutud mu blogile ja mu kodukale.. kust võib soovija alati teada saada, Kes? Mis? ja Kus?

5. Kas sa oma loetavust oled kunagi lugenud?

jah counter on mul täitsa olemas.. ja eelmise aasta lõpust lisasin ka google analytics teenuse, kuna tundsin huvi kust kandist ikka need võõrapärased IP-aadressid pärit on ja miks ja kuda nad siia satuvad..

6. Kas on olnud mingeid üllatusi või stoorisid seoses blogimisega ja su blogi lugejatega?

jah ikka tuleb ette.. enamasti on üllatused olnud positiivsed.. või siis sittasid lihtsalt ei jäta meelde.. a üks on kindel.. palju huvitavaid inimesi olen juurde leidnud, küll selliseid kellega vaid üle blogide suhelda, küll selliseid kellega ka igapäevaselt kokku puutuda.. ja silmaringi on ta mul ka kindasti laiendanud igas vallas..

7. Mismoodi blogi oma nime sai?

voyag - see on mul üks kasutajanimedest mille võtsin kunagi aastat kaheksa ehk tagasi? vist umbes.. täpselt ei mäleta.. tegin endale mailiaadressi hotmail.com keskkonda ja kuna ma selleks hetkeks olin juba rännuhingega noor mees siis mõtlesin et vahva oleks kui saaks aadressi voyager@.. aga kahjuks oli see juba võetud..mida oli ka karta.. siis proovisin et hea oleks ka voyage@.. aga sama jama ka sellega.. noh kuna aga sõna tüvest loobuda ei tahtnud.. siis lühendasin ta veel ühe tähe võrra ja kuna sellist sõna ikka naljalt keegi ei kasuta siis nii ta mul ongi jäänud kasutajanimeks, mida ikka aegajalt kasutan aadressite tegemisel..

kuidas ma aga selle BC nime endale sain, sellest ma juba kunagi kirjutasin siin
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................