-- Wednesday, March 22, 2006 --

Amber, Rebma, Tir-Na Nog'th


niisiis. sai nüüd esimene seeria (5 raamatut) sellest Amberi maailmast läbi ja peab nüüd kuskilt endale muretsema ka teise seeria. Roger Joseph Christopher Zelazny on ikka üks paganama huvitavate juttude kirjutaja! Nagu eestikeelse 'Kaose kojad' raamatu lõpus on öeldud:
Kindlasti pole kirjanikul sedavõrd andunud fänne, kui on seda J.R.R.Tolkienil, Isaac Asimovil, Douglas Adamsil, Terry Pratchettil ja J.K.Rowlingil. Lord Roger'i fännid on pisut vaoshoitumad, kuid ega austus seetõttu väiksem pole. Pigam liigitub Roger Zelazny sellesse liigasse, kuhu eestikeelse lugeja jaoks kuuluvad veel vennad Strugatskyd, Ursula K.Le Guin, Stanislaw Lem, Ray Bradbury ja Dan Simmons. Teisisõnu, tõsisemat laadi autorid, kelle lugejamenu põhineb siiski eelkõige loetud raamatutel. Vaieldav lahterdamine kindlasti, aga selge on, et Zelazny kultus on üsna erinev Tolkieni kultusest.
Ja kui ma nüüd hakkan vaatama mis raamatuid ma olen lugenud, siis peab tunnistama et jah see teine liiga on see mis on enam kätte juhtunud ja mida lugedes ma olen enam kaasa haaratud olnud. Viimasel, pean pattu tunnistama, olen vähe lugenud. Kuid veel mõni aeg tagasi ma suisa neelasin neid raamatuid, mis Verka üüratus ulme-raamatute varasalves leidus :)

Photo @ internet



The narrator of the first five Amber books, Corwin was Oberon's choice for the next King of Amber. After his capture by Eric, in fact, Corwin crowned himself king, albeit mainly to disrupt Eric's own coronation. by the end of his war with Brand, though, Corwin no longer wanted the throne, and he welcomed the Unicorn's selection of Random for the kingship. This confirmed that Corwin had changed in the course of his Chronicles from an impetuous, selfish man to a true prince of Amber. In the end, he alone saved Amber from destruction. At present, his whereabouts are completely unknown.
BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................