-- Wednesday, April 15, 2009 --

Savisaar: Korraldan valetamise kursused, iga päev, 900kr/h



Savisaar:
Olles oma ala suurim spets nii Eestis kui Euroopas kaasan oma koolitusse ka Venemaa kogemusi. Aga ühte võin lubada - teist paremat te ei leia.

Kursustest saavad osa võtta kõik, kes vähegi meediat tarbivad. Olles lugenud mõnda minu väljaütlemist palun kanda raha Keskerakonna kontole. Ja kui te ei usu, et mu valetamise oskused töötavad, siis vaadake kui palju lolle mul juba järel jookseb juba üle 10 000'de! Kõik nad olen ma lohku tõmmanud :)

Labels:

BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................