-- Monday, August 03, 2009 --

BC blogi 5. sünnipäev! pidu..pidu..!!


Photo @ internet



Täna, 3. augustil aastal 2004, tegin oma esimese sissekande sellesse blogisse. Varem ei teadnud ma blogidest suurt midagi. Olin korra või paar ühe oma tuttava blogi lugenud ja nii ma siis selle järgi uurima hakkasin, et mis värk see on.

Õnneks oli mu tuttav samuti bloggeri kasutaja - seda mööda sattusin mindagi siia :D Ja kõigi nende viie aasta jooksul pole ma pidanud kordagi kahetsema oma valikus. Mitmed Eesti blogide teenusepakkujad olid ka tol ajal täitsa aktuaalsed, kui tänaseks ma ei tea, et inimesed väga neid kasutaks. Pealegi on blogger korraliku arengu läbi teinud nende aastate jooksul.

Kui alguses kirjutasin rohkem teksti, siis mõne aasta pärast läks see sujuvalt üle fotode peale, sekka mõni huvitavam interneti või mõne üldisema teema sissekanne.

Labels: , ,

BC at /
0 Comments:

Post a Comment

........................................................................................................................................................................
.......................................................